Endless Progress

Endless Progress

keskiviikko 4. kesäkuuta 2014

Tästä tää alkaa!

Elikkäs tämän blogin tarkoituksena on seurata ''matkaani'' oman unelma kroppani saavuttamisesta ja siihen liittyvistä haasteista. Tiedän, että tälläisiä blogeja on varmasti useita tuhansia, siksi blogini ei olekkaan 100% pelkästään ''fitneksestä'' kertovaa vaan mukaan mahtuu myös postauksia minun arkipäivistä. En tiedä miksi, mutta yht'äkkiä minuun iski pakottava halu kirjoittaa fitness/lifestyle blogia. Yritän tähän ensimmäiseen postaukseen kiteyttää joitakin perustietoja minusta ja tästä blogista, Yllä on jo siis kerrottu mitä blogini tulee käsittelemään, joten on aika siirtyä jakamaan tietoja minusta.

Olen 19-vuotias poika. Olen harrastanut kilpauintia noin 10 vuotta, kunnes vuosi sitten kesällä lopetin. Aloin viihtyä salilla altaan sijasta ja lopulta sali ja opiskelu veivät niin paljon aikaa, että uinti oli pakko lopettaa. Olen käynyt siis lähes vuoden salilla, mutta tulokset eivät ole olleet kummoisia huonosta treenaustekniikasta/ruokavaliosta johtuen. Tämän kesän alussa olen ottanu ns.paremman otteen treenaukseen. Se alkoi alkuviikosta kun pistäydyin fitnesstukun myymälään Helsingissä ja ostin tarvittavat tuotteet. Sen jälkeen varasin PT ajan maanantaiksi 9.6
Postaan tähän vielä joitain kuvia minusta niin voidaan sitten myöhemmin vertailla jos ja kun saadaan tuloksia. (JA NIITÄHÄN SAADAAN)

Molemmat kuvat ovat Kreikasta ja vasemmanpuoleisessa on jo mukava punoitus ehditty hankkia. :)

Nähdään seuraavassa postauksessa!

1 kommentti:

  1. Vaikutat mukavalta ja sujuvaa tekstiä! Tsemppiä treenaamiseen! xoxo

    VastaaPoista